dinsdag 21 juni 2011

Round Robin Notebook

Yes! Ik heb me ingeschreven voor Round Robin Notebook. Met acht mensen die je (nog) niet kent ga je zo'n week of 16 een notitieboekje vullen. Je begint met je eigen boekje, maakt er wat moois van (qua omslag), en dan stuur je het naar de volgende. Die schrijft, plakt, knutselt etc. er wat pagina's in en stuurt het weer door. Uiteindelijk aan het eind van ronde 8 krijg je je eigen boekje weer terug met bijdragen erin van alle acht deelnemers. En zelf maak je dus ook voor iedereen een bijdrage in zijn of haar boekje.




Het lijkt me een geweldig leuke uitdaging en ik heb er zin in!
Nu is het wachten op de post met het beloofde notebook....

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me leuk om te zien wat iedereen ervan maakt!
    Enneh... het was gezellig zaterdag, de tijd gaat te snel en meestal moet ik thuis nog afmaken waar ik mee begonnen ben, maar dat geeft niet.
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi mums ik kom via via op jou blog terecht en zie dat je mij volgt, wat maak je leuke dingen, ga je nu ook volgen, veel plezier met Robin notebook, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...