maandag 29 augustus 2011

metamorfose 2...

Wat leuk zoveel reacties nadat mijn
blogpost 'raamdecoraties' op
'deze is ook leuk' stond!
Allemaal bedankt daarvoor!

En meteen heel veel volgers erbij...
misschien wordt het eens tijd voor een give-away?!
Ik zal eens even wat leuks bedenken...
binnenkort meer hierover!

Na het bekleden van de stoeltjes het volgende project:


voor   -  na



De tekst op de muur schilderen doe je zo:
Je tekst maak je in (bijv.) Word precies
zoals je 'em op de muur wilt hebben.
Je print het op een sheet en projecteerd dit met
een overheadprojector op de muur;
letters met potlood omtrekken en
met verf inkleuren!


De kopjeslamp had ik al een paar keer in een 
woonblad zien staan, zo leuk!
En nu hangt 'ie dus echt,
ik ben er helemaal blij mee! 

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk die tekst op de muur! En nu dus op de paarse toer? 'k Heb helaas geen overhead projector...
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook niet maar in de kerk en de (basis-)school wel, lenen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ben via het blog "deze is ook leuk" op jouw blog terecht gekomen. En ben meteen volger geworden. Kan ik weer wat leuke ideeen opdoen.
    Beschadig je het raam niet met het snijden van dat plakfolie?

    Kom je ook eens op mijn blog kijken?

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet wel even lef hebben om er aan te beginnen. Maar ik vind het echt superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de tekst is leuk !
    maar vermits ik net mijn livingmuur deels in dat rood heb geschilderd, vind ik dat toch mooier dan het paars ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh my gosh... this is stunning... Im surely going to feature this wall...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...