vrijdag 23 november 2012

GiveAway

Hoera, ik zie dat ik al 400 volgers heb,
hartstikke leuk !

Een goeie reden voor een GiveAway : )
Wat kun je winnen en hoe doe je mee?


De nieuwste Hobby Handig,
een heerlijke sleutelhanger en 2 mini kerstboompjes...
Laat hieronder een reactie achter en op 
zaterdag 1 december maak ik de winnaar bekend.
 Als het een beetje meezit heeft de gelukkige winnaar
het voor 5 december in huis: leuk Sinterklaaskadootje toch?

PS een linkje op je blog zou leuk zijn maar hoeft niet ; )

57 opmerkingen:

  1. Wil graag meedoen ;-) wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe natuurlijk mee! Ik was van de week al helemaal weg van die ontzettend leuke kerstboompjes, ze staan ook op mijn eigen lijstje om te maken.. Ik heb het gedeeld op mijn blog!!!

    Liefs, Vera (veranadine.blogspot.nl)

    P.S. Ik volg met veel plezier je blog! Echt leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met dit blogsucces, je verdient het dubbel en dwars!
    Oh, natuurlijk doe ik mee! Even checken of ik wel volger ben (geintje!). Die prachtige kerstboompjes, zo simpel maar je moet er maar op komen, die wil ik wel graag, net als die mooie sleutelhanger (die zou bij mij tashanger worden, want die moet gezien worden en niet diep in mijn zak zitten) en de Hobby Handig, wat zou ik er blij mee zijn.
    Nog even snel linken op mijn blog, voor ik zo naar mijn werk ga ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zoveel volgers al, wou dat ik dat ook kon zeggen ... Maar ja die volgers zullen nog wel komen zeker? Ik doe zeker graag mee met die give away hoor. Extra sint kadootjes kunnen nooit kwaad he ;) Ik ga ook meteen een linkje plaatsen. Moest je interesse hebben. Ik heb ook een give away lopen (http://fruitwithamustache.blogspot.be/2012/11/miss-mustache-speelt-sinterklaas-give.html)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 400 volgers, dat zijn er nogal wat!
    Ik doe graag mee aan je give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een aantal, zeg!! Proficiat!
    Ik doe mee en ik link. Volgen deed ik al.
    Groetjes
    MadM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw, wat een volgers! ik volg je ook al een tijd met veel plezier en doe graag mee aan deze give away.

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk zeg!! Ik maak graag een kansje op deze give away. Ik kon de hobby handig helaas niet meer krijgen hier in de buurt.

    Groejtes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow, wat leuk !!! Ik waag graag een kansje, volgen doe ik natuurlijk al en ik ga reclame maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blog succes! Ik ben al een tijdje volger en echt een fan van je blog. Je maakt altijd zulke leuke, originele dingen en je tekeningen... geweldig! Ik wil graag meedoen met je give-away. En ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.

    Groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O leuk ,leuk, leuk Ik doe GRAAG mee! Enne die 400 volgers zijn dik verdiend..............

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi aantal volgers! Je laat ook zoveel leuks zien op je blog. Zet je candy ook op mijn blog.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. proficiat met zoveel volgers!!! Dat betekent toch wel wat hè! Heel lief van je om zulk een mooie give-away te organiseren...ik doe heel graag mee!
    lieve groetjes
    Hilde
    btw: ik ben helemaal weg van die miniboompjes! Staat bovenaan mij lijstje om ook eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd al 400 volgers! Ik kom graag langs, eerst als lezer en sinds kort, nu ik een eigen blog heb als volger. Ik doe graag mee! :-) Het idee van je boompjes vind ik erg leuk, ga ik zeker eens proberen. Ik werk graag met papier, heb al heel wat papier-kralen gemaakt. Wij hebben een folderwijk, dus mooi papier genoeg! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jeetje 400 dat is een hoop maar verdiend hoor gefeliciteerd en leuke give away ik doe graag mee gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuke weblog hou je bij! Ik ben blij dat ik hem ontdekt heb! Ik ben volger geworden en doe graag mee met je leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 400 volgers. En wat een leuke give away, daar wil ik wel een kans op maken.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een linkje op mijn weblog staat er al lang en 1 van die 401 volgers ben ik ook al! Ik doe graag mee met deze leuke give away.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met de 400 volgers. super.
    Ik wil ook wel een kansje wagen voor die leuke give away
    groetjes Jettie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo dat zijn een hoop volgers. Gefeliciteerd.
    En ik doe graag mee voor de give away.

    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, hier wordt ik echt vrolijk van. Erg leuke give away, daar doe ik graag aan mee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met al die volgers, ik huppel wat achter, maag mag ook niet klagen hoor!
    Ik zette ook een link, tabblad give away's!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke blog heb je, leuke give away, ja ik doe mee. Ben je 402 de volger, gaat goed vooruit. Ik zal je linken op mijn blog, is de moeite waard als andere bij je komen kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 400 volgers. Heb zelf geen blog dus kan je niet linken ! Doe graag mee met je give away.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi,
    Wat een heerlijk blog houdt je toch bij, ben altijd benieuwd wat je nu weer hebt gemaakt! Zo inspirerend en wat ben je handig!
    Ik heb je gelinkt op mijn site natuurlijk!
    En een cadeautje sla ik niet af, erg leuk!
    Liefs,
    Siets

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi!

    Wat heb je toch een leuke blog.De kerstboompjes vind ik echt geweldig! Ik doe graag mee met je give away!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Onlangs ontdekte ik je blog. Er staan altijd leuke ideeën op!
    Wat is het ene leuke give away. Vind de kerstboompjes er zo leuk uit zien. Ik doe dus graag mee.

    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat super zeg zoveel volgers. Voor dit leuks wil ik wel een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik waag ook graag mijn kans :-) Zo'n fijne leuke creatieve dingen vinden altijd een plaatsje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat met je 400 volgers! Het is zeker verdient. Altijd vind je hiet zulke mooie ideetjes... Ga zeker zo door... Ik doe graag mee, maar met de sleutelhanger en de boompjes ben ik best tevreden, want de Hobby Handig heb ik al in huis. IK plaats zo een linkje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd met al je volgers. Volg je blog sinds kort en vond het idee van de kerstboompjes heel leuk, had deze gisteren al gepint op pinterest.
    Natuurlijk wil ik graag mee doen met je give-away.

    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd met je blogsucces! (Inmiddels alweer 405 volgers ;)!)
    Ik doe graag me met deze give-away!

    Liefs van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 400 volgers kan ik alleen nog maar van dromen. Net als van de leuke give away. Tja wie weet rijdt sinterklaasje dit jaar niet mijn huisje voorbij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, wat een leuke actie! Ik doe heel graag mee en begin nu met duimen draaien!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een leuke giveaway.
    Graag doe ik ook mee.
    Zelf heb ik geen blog,ik hoop dat dat geen probleem is.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wil graag meedoen met je give away.
    Vind het een hele leuke give away.
    En ik zet een link op mijn blog.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. gefeliciteerd met zoveel volgers, maar het is dan ook wel heel leuk om hier mee te kijken. Graag wil ik meedoen met je give-away. Vooral het kerstboompje is super...
    gr. Paulina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een leuk pakketje, doe graag mee!
    Ik plaats een linkje :)

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooo wat een leuke give away. Natuurlijk wil ik hier graag aan mee doen. Nu maar hopen ..... wie weet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Ik die graag mee aan de giveaway, ik volg je al een tijdje.
    groetjes klara

    BeantwoordenVerwijderen
  41. 400 is leuk maar er komen er vast nog een heleboel bij. Altijd leuk om je maaksels te bewonderen.
    Ik heb helaas geen blog om de give-away te delen maar ik doe graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe graag mee!! Is inderdaad leuk voor de Sint!!

    Groetjes Judith

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk ik doe heel graag mee!

    Gr. Linda

    Het zal leuk Zijn als je ook een keertje langs komt op mijn blog: www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. eetje 400 dat is een hoop maar verdiend hoor gefeliciteerd en leuke give away ik doe graag mee gr marloeskreatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat leuk, erg vrolijk in deze donkere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb je blog pas net ontdekt, maar wat maak je leuke dingen! Errug mooi allemaal. Ben natuurlijk direkt volger geworden, want al dat moois wil je niet missen, hihi
    En ik doe graag mee.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met ( ondertussen al meer dan) 400 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ik doe mee ik doe mee ik doe meeeeeeeeeeeeeee! :)

    En ik heb ook een give away! :D
    www.sistermokkel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ondertussen heb je al 410 volgers! Ik ontdek je hier via robin magazine. super schattig deze boompjes. Ik ben niet zo into kerst maar deze zijn echt wel m'n ding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Erg leuk!! Ik doe graag mee, die kerstboompjes zijn zó leuk! Ga ik ook proberen met mijn klas! Groetjes, Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Zo leuk die kerstboompjes!! Ook ik doe graag mee en ik plaats een linkje op mijn blog www.chriscreaties.blogspot.com Die hobby en handig is een leuk blad daar staan leuke dingen in!!
    groeten
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  53. De teller staat inmiddels al op 410, dus dat gaat heel snel richting de 500! Maar voor nu gefeliciteerd met de 400ste volger. En natuurlijk doe ik graag mee met de give-away. Wat een heerlijke duizendpoot ben jij met al die leuke verschillende creaties. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oei, nog net op tijd om mee te doen?!

    Gefeliciteerd met zoveel volgers zeg!

    Je hebt er met mij weer een volger bij hoor, gaat lekker zo of niet;)

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik zag de kerstboompjes al eerder op je site. Ik heb ze gelijk gebookmarked om ook een keer te proberen.
    Ik doe graag mee met je Give-away.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...