dinsdag 7 oktober 2014

Uitslag GiveAway en....

Helaas was ik gisteren zo druk dat ik vergat de uitslag
van de Give Away te publiceren.
Maar hier is 'ie dan:
De winnaar is:


Gefeliciteerd! 
Stuur je me je adresgegevens even via de mail?
Dan stuur ik de broche z.s.m. naar je toe.

Komende week komen er 2 magazines uit met
illustraties van mij, spannend...

Ik maakte 3 illustraties en een kleurplaat voor 
PUUR! Winter


en ik tekende een recept voor THUIS.


Hopenlijk vallen ze deze week bij me op de mat :)

7 opmerkingen:

  1. Oh, wauw wat super leuk dat ik gewonnen heb. Ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je al een mail gestuurd? Misschien kun je dat nog een keer doen?

      Verwijderen
  2. leuk zeg om dat te doen!
    geniet van het mooie blad!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Doortje Dartel. En voor jou dikke proficiat met je bijdrage aan de 2 bladen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk, volgende week komen ze dus uit. Ik heb er net nog naar gekeken in de boekhandel. Leuk dat er werk van jou in staat!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee goedenavond! Wat leuk dat jij er ook in staat, ik sta er ook in met n receptje ! :-) (in thuis) Stiekem zijn we dus even een beetje collega's ;-)

    groetjes bettuelle.nl !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...