dinsdag 11 december 2012

Memobord

Een tijdje terug zag ik op het world wide web een geweldig
leuk memobord.
Omdat ik 'em mijn dochter voor sinterklaas wilde
geven kon ik er eerder niet over bloggen : )
Maar afgelopen vrijdagavond kreeg ze 'em en nu kan ik het jullie
ook laten zien:





Omdat ze een groene muur heeft, heb ik groene kleurstaaltjes van de
doe het zelf winkel gebruikt en een oude groene
Ikea wissellijst kwam ook weer goed van pas.
Met een white board marker kun je elke maand een nieuwe
indeling maken...


Leuk hè?

10 opmerkingen:

  1. Erg leuk en heel handig! Daar is ze vast heel blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee en wat een mooie kleuren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker handig en wat leuk zo op die groene muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha nu snap ik hem...je schrijft op het plexiglas ;).
    Leuk idee en ja zo hergebruik je een oude wissellijst en met wat kleurstaaltjes en heel veel liefde kom je tot een mooi zelfgemaakt kado. Superr!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super :) dat moet ik precies ook een keer proberen.
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Die kaartjes zijn zo mooi om mee te "knutselen". Ik hoorde laatst dat je er in sommige winkels al voor moet betalen.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt een heel leuk idee!
    mooi zo in het groen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...