zaterdag 1 december 2012

Kerstballen en uitslag GiveAway



Op Pinterest zag ik prachtige gehaakte kerstballen.
Het patroon kun je bestellen bij
Ik haakte ze met veel plezier:



Ik kreeg gewoon geen genoeg van al die vrolijke kleurtjes!




Het patroon was wel even lastig maar na een tijdje
kwam ik er helemaal in en ging het eigenlijk
steeds makkelijker...



En wat veel reacties op mijn GiveAway !
Ik heb de number generator er maar weer op losgelaten:


en de winnaar is: 
CreAlyn
-Gefeliciteerd-
Als je me even je adresgegevens mailt 
dan stuur ik je het pakketje op : )


16 opmerkingen:

  1. Mooie kerstballen!! Dat wordt een fijne gekleurde kerst! Gefeliciteerd aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er inderdaad gezellig uit, al die kleurige kerstballen!
    felicitaties aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een vrolijke kerstballen! Heel leuk gedaan!
    Crealyn, gefeliciteerd!
    Maaike, dank je wel voor het houden van de give away. Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gekleurde kerstballen zijn geweldig helemaal Mumsboven!
    Crealyn gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke ballen zijn het geworden, weer mooie kleurtjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wát een mooie kerstballen heb je gemaakt, zo vrolijk voor in de kerstboom of om gewoon op te hangen. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow wat een prachtige kerstballen zijn dat geworden! Echt superrr, vooral ook door al die vrolijke kleurtjes. Love them!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstballen.
    heel kleurrijk.
    En CreAlyn gefeliciteerd.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerststallen en heerlijke vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat aan de winnaar!!!
    Hele mooie kerstballen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad heel kleurrijke kerstballen; MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik vind die kerstballen ZO gaaf!!

    CreAlyn gefeliciteerd met je prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw die zijn mooi! Wat zal dat mooi staan in de kerstboom :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...