donderdag 1 maart 2012

uitslag GiveAway en....

Wat veel leuke, lieve reacties op mijn blog verjaardag;
echt ontzettend leuk, ik ben helemaal overdonderd!
Ik ga natuurlijk enthousiast verder met bloggen : )


En dan de uitslag:
de winnaar van mijn GiveAway is:
nr. 6: Wannesrasp (Maren) van Hommelke
GEFELICITEERD mail je me je adres even,
dan stuur ik het naar je toe....

En voor iedereen die niet gewonnen heeft
het patroon van het speldenkussen zodat je het zelf kunt haken :)

Start met het maken van een magic ring van 6 vasten.
toer 2:  haak je in elke vaste 2 vasten (12v)
toer 3: *2 v in 1e v, 1 v* herhalen tot einde (18v)
toer 4: *2 v in 1e v, 2 v* herhalen tot einde (24v)
zo doorgaan met steeds 1 vaste meer tussen de 2 v in elke v.
er komen dus elke toer 6 vasten bij.
verander van kleur wanneer je wilt : )
Je krijgt door zo te haken een zeshoekig lapje.
Deze haak je twee keer, waarna je ze op elkaar haakt.
Wel even opvullen natuurlijk.
Vanuit het midden met een leuk kleurtje ga je met een draad
via de punten om de hoeken heen en trekt de draad strak aan.
Dit doe je een paar keer en je werkt het af met een mooie knoop...

Ik hoop dat het zo duidelijk is, zo niet, laat het me weten!

31 opmerkingen:

  1. Waaaw, leuk voor de winnaar en voor ons, dat je het patroontje deelt! MERCI

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Maren en Jij bedankt voor het patroontje, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig maar dat je enthousiast blijft bloggen :-)
    Bedankt voor de beschrijving en gefeliciteerd voor de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Maren!!!!

    Echt leuk dat je het patroontje hebt neergezet meis!
    SUPER!!!!!!!!!!

    Enne vooral doorgaan met bloggen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maren gefeliciteerd en dank je wel voor je patroontje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maren gefeliciteerd! Ik ga het speldenkussen een keertje haken. Bedankt voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou hommelke van harte hoor en jij bedankt voor 'mijn' gewonnen prijs heb hem opgeslagen hoor en ga hem zeker zelf maken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De winnaar van harte gefeliciteerd! En hartelijk, hartelijk dank voor het patroontje. Helemaal super, ga hem snel maken!!

    Ik ben al een poosje jouw volger, dus blijf vooral bloggen, erg leuk!!

    Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd voor de winnaar, maar ik voel me ook een beetje winnaar nu je het patroon gegeven hebt!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zijn we toch nog allemaal een beetje winnaar ! Dank voor het patroon !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maren, gefeliciteerd :)

    En nu zal ik er toch zelf eentje moeten maken voor mezelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk speldenkussen. Ik heb het patroon opgeslagen, wie weet ga ik 'm nog eens maken! Je blog is erg leuk, ga me nu maar gelijk aanmelden als volger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. thnx! zo'n superleuk ding! Maar, ik heb idd klein probleem. Snap niet helemaal wat je bedoelt na de 3e: is de 2v in 1v, 1 v, 2v in 1v, 1v enz enz??
    Ben nl begonnen en het gaat helemaal uh krullen haha.
    fijne avond!!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het patroon is prachtig!! Mag ik vragen wat de doorsnee is ongeveer van de knoop? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...