zaterdag 3 mei 2014

Style your Phone

Al een hele tijd geleden ben ik door uitgeverij Tirion
gevraagd om twee voorbeelden te maken voor
het nieuwe boekje 'Style your Phone'.
Ik kreeg 2 borduurpatronen toegestuurd en 
2 siliconen telefoonhoesjes.
Na wat gepriegel ging het eigenlijk vrij gemakkelijk
dit is het resultaat:



Eigenlijk houd ik niet zo van doodskoppen, maar ja,
alleen deze patronen kreeg ik...
Jammer genoeg zijn ze niet in het boekje opgenomen :(

Dit is het boekje:


'Geef je telefoonhoesje een persoonlijke touch met naald en draad.
Als basis gebruik je een siliconen borduurhoes die je eenvoudig
kunt opfleuren met de leukste borduursels.
In dit boek staan 100 superleuke borduursels ter inspiratie;
Van space-invaders, stoere tattoo-motieven tot het Like symbool van Facebook.
De borduurpatronen zijn geschikt voor iPhone, iPad en de iPod.
Bij het boekje zit een telefoonhoesje, zodat je meteen kunt beginnen met borduren!'


Deze vind ik het leukst geworden...


21 opmerkingen:

  1. Ohhh wat leuk,al heb ik wel geen iphone,of ipad,ha,ha...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die hoesjes. Ze blijven toch steeds weer wat nieuws verzinnen he.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...