woensdag 2 april 2014

Lentebolletje

Voor mijn jarige zus haakte ik dit
vrolijke voorjaarsbolletje: 


Het patroon komt uit het boekje 
'Kleurrijke cadeautjes haken' van Margriet de Muinck.
Ik kreeg het in september op mijn verjaardag maar was
er nog steeds niet aan toe gekomen om er iets uit te maken.


 Gelukkig had ik nu wel de gelegenheid én meteen een leuk cadeautje :)


Intussen ben ik ook de (CAL) deken aan het haken.
Ik doe het in mijn eigen tempo en haak er twee tegelijk;
eentje met acrylgaren en eentje met mijn favoriete haakkatoen...
De foto's daarvan komen later nog



4 opmerkingen:

  1. Leuk bolletje is het geworden, mooie kleurtjes heb je samengebracht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er vrolijk uit! mooie kleurtjes bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via allerlei geklik kwam ik op je blog terecht en wat leuk dat je zoveel verschillende dingen maakt! Ik meld me meteen maar aan als volger; inspiratie kun je niet genoeg krijgen tenslotte...
    Groetjes Janine ( http://breien-en-beppen.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk mums!!! ze blijven zo leuk om te maken de lentebollen! superleuke kleuren ook weer ;-) top hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...