maandag 9 januari 2012

Round Robin

Het Round Robin project is afgelopen,
door mijn griep kon ik jammer genoeg niet bij de meeting zijn...


Mijn eigen boekje heb ik nog niet terug maar ik wil jullie
wel alvast een paar door mij gemaakte bladzijden uit andere boekjes
laten zien:














En dat waren ze nog lang niet allemaal.....
Dit jaar ga ik niet meedoen met het RRN-project maar
start ik met mijn eigen Art Journal.
En om maar in het Nederlands te blijven
noem ik het gewoon mijn KunstDagboek!


3 opmerkingen:

  1. Mooie pagina's - ik hoe vooral ook van dat fleurige!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo blij dat sommige van die mooie pagina's in mijn mooie boekje zitten....ze zijn prachtig!
    Omdat het zaterdag heel gezellig was willen we met wie er zin heeft in mei of zo nog een keer een pizza-workshop bij Kris gaan boeken, er zijn ook al wat echtgenoten en kids die dan ook meewillen dus wie weet gaan we elkaar toch nog zien dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een mooie pagina's kan jij tekenen! Dat wordt een prachtig Kunstdagboek. Laat je de pagina's dan ook op je blog zien? Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...