vrijdag 20 april 2012

voetbalbroche

Een variatie op de bloemenbroche van LindeVrouw :

Voor het hart van de bloem heb ik een voetbal gemaakt;
Begin met zwart en maak een magic ring van 6 vasten.
Toer 1: haak met wit 2v in elke v.
toer 2: haak met wit 1v, 3v in de volgende v. haak met zwart 1v,
3v in de volgende v. herhaal tot einde van de toer.
afhechten en in het hart van de bloem vastzetten.


Ik vond het leuk om een zwarte veter (met oranje en groene kralen)
en een groen geruit lintje te gebruiken voor de versiering.
Een brochespeltje aan de achterkant  maakt het af.
Laat het EK voetbal maar komen!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk ideetje! Betekend dit dat jij een voetbalfan bent? Volgens mij zal je er veel vraag naar hebben... Leg maar een voorraadje aan...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan, dit onthouden we voor als de voetbalgekte
    begint!! Komen we origineel voor de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke bloem met die voetbal in het midden! Goed idee! Klaar voor de WK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hij is leuk!!! Echt super joh!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, leuk! We moeten wel actueel blijven, natuurlijk.
    Zeg, ik las in je profiel dat je docent CKV bent en illustrator. Mijn dochter heeft zich georiënteerd op een kunstopleiding (HKU en Rietveld)om ook illustrator te worden. Graphic designer was te eenzijdig...
    Heb jij nog tips misschien? Waar geef jij les? Niet in de buurt van Alkmaar zeker?
    Kijk maar of je tijd en zin hebt om te antwoorden. Ik ben gewoon benieuwd, haha!
    Groetjes en succes met al je bezigheden,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...