donderdag 15 december 2011

Kerst

Al is het allang niet origineel meer
toch ben ik heel blij met mijn kerstboom
van sloophout.



 de gehaakte kettingen haakte ik al eerder een keer
maar vond ik ook leuk in deze kerstboom staan.


Cornelis maakte de boom voor me en nu
staat 'ie mooi te zijn in onze woonkamer...


Deze kerstbal maakte ik door een piepschuimbal
in te smeren met houtlijm en er touw om heen te wikkelen...
leuk effect hè?



Ook nog een aardappelmand gevuld:
kranten, oasis, lichtjes,
appel-, skimmia- en eucalyptusbladeren en wat kerstballen...


10 opmerkingen:

  1. Kijk dat vind ik nou eens een leuke alternatieve kerstboom en je mand is gezellig met die lichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien niet orgineel meer, maar wel erg leuk! De mand is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh, het maakt toch niet uit of het orgineel is. Hij is prachtig en je hebt het met plezier gemaakt. Waarschijnlijk heeft iemand in 1600 dit ook een keer verzonnen... Leuk versierd, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf ze leuk vinden, de bomen van hout en zo leuk met die gehaakte slingers.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie boom! Kijk even op mijn blog. De kerststerren zijn voor jou! Mail me je adres dan komen ze naar je toe. Groetjes van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er wel super uit zo, je boom! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach ja.. hoe lang is iets origineel ? ik heb mn alternatieve boom ook weer in het raamkozijn staan ! In ieder geval vind ik het nog steeds leuker dan de traditionele ! Liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...