dinsdag 27 december 2011

PoekieProject

Ik werd laatst geattendeerd op het poekieproject:


101 handgemaakte knuffels voor de kindjes 
van de kinderafdeling in het UZ Gent...
Is dat geen mooi doel?

"Een mooie knuffelbeer voor de kleinsten, 
een stoere draak voor de jongens,
een kussen of sleutelhanger voor de tieners...
Alles is welkom!'

Zelf ga ik proberen 1 knuffel per maand te maken,
ik hou jullie op de hoogte : )

Doe je ook mee?
Klik snel op de afbeelding hierboven
om naar de site te gaan en meld je aan.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig initiatief. Leuk dat je meedoet en nog wel iedere maand. Als jij je knuffel af hebt, en hem op je blog zet, lijkt het me een stimulans om er ook één te gaan maken. Dank voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel om het Poekie-project de wijde wereld in te sturen! Super!

    Lieve groetjes, Poekie & Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een super project en ik zou meedoen, mocht ik dat kunnen. Jammer genoeg zijn mijn haakkunsten nog te beperkt... succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg mooi iniatief, ik zit er nog over na te denken om ook mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...