zaterdag 29 oktober 2011

Bottlecaps


Bottlecaps, ik had er al vaak over gelezen op het www.
Toch maar eens proberen dacht ik....
eerst met 'gewone' kroonkurken,
maar dat werd niet mooi.
Toen via internet deze platte versie besteld.



Het eindresultaat ziet er mooi uit, maar eigenlijk
hoef je zelf niet zoveel te doen;
een leuk plaatje zoeken, erop plakken en
daaroverheen diamond glaze of een kant en klaar laagje plakken.
Een ketting haken en klaar is Kees!
Omdat ik binnenkort al mijn gemaakte spullen ga
verkopen voor een goed doel,
 is het leuk om snel even wat extraatjes te maken : )







17 opmerkingen:

  1. ooo... leuk zeg!!
    Ik ga maar eens op zoek naar die hangers en dat spul ;-)
    Ik kwam via via hier en ben meteen volger geworden, wat een super leuke weblog heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! En wat een goed idee om al je zelfgemaakte dingen voor een goed doel te verkopen! ik hoop van harte dat het heel veel oplevert, waard is het zeker.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er kleurig uit. Leuk! Ik hoop dat je veel ophaalt. Voor welk goed doel?

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee. Ga je ook via het net iets verkopen. Voor een goed doel doe ik zeker mee. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee.
    Deze ga ik onthouden.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het goede doel is een school in Letland waar wij (Theo, Amber en ik) in de meivakantie naar toe zijn geweest. Omdat het een christelijke school is krijgen ze helemaal geen subsidies van de overheid.
    Ik kijk even hoe de verkoop loopt... misschien ga ik ook nog eens een webwinkeltje beginnen maar nu nog niet. Verkoop via deze site kan natuurlijk altijd op verzoek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk! Succes met de verkoop!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. juist dit soort kleine hebbedingetjes zijn gewild en denk ook wel dat het goed zal verkopenWat ontzettend mooi dat je dat voor een goed doel doet.
    Ze zijn super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhhh wauw!!!!! Deze zijn geweldig!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn echt super leuk geworden. Je hebt er mooie plaatjes voor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige hangers, en leuk idee. Super!!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn schitterend! Het lijkt me alleen een probleem om het ringetje erin te krijgen als je gebruikte doppen van jezelf hebt...
    Hoe kom je toch aan die mooie plaatjes, of heb je ze zelf geschilderd?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De meeste plaatjes komen ui de FLOW...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er ongelofelijk leuk uit! Waar heb je de bottle caps vandaan op internet? Ik kon zo snel geen snelle site vinden...

    Mooi doel ook baai ze weej,
    Maaike.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf, vooral die met die rozen.
    Fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...