zaterdag 1 oktober 2011

getagd....


Ja ook ik ben de 'pineut'; getagd door Elizabeth 
van Busy Bessy Creatief!
Maar ja, wat willen jullie nog van me weten,
of liever gezegd; wat wil ik aan jullie kwijt (grapje)?

 eh, nou daar gaat ie dan,
WIST JE :
  • Dat ik heel graag nog eens een prentenboek wil illustreren?
  •  Dat ik een gruwelijke hekel aan huishoudelijke klussen heb,            
  • vandaag tóch maar mooi de ramen heb gezeemd?
  • Ik Canada ook een supermooi land vind ik heb er (als ARTteacher) 2 weken meegedraaid op 4 verschillende scholen
  • Ik wel met 8 dingen tegelijk bezig ben op haak/brei-knutselgebied?
  • Ik met deze blog begonnen ben omdat ik weer leuke dingen moest gaan doen, toen ik in februari 2010 met een burnout thuis kwam te zitten?
  • het nog een jaar heeft geduurd voordat ik weer aan 'leuke-dingen-doen' kon gaan denken?
  • Ik nog steeds niet (volledig) aan het werk ben maar wel weer plezier in het leven heb?
  • Ik het bloggen ongelofelijk leuk vind en geniet van alle lieve en leuke reacties die ik krijg?
  • Ik nu niks meer kan verzinnen...?
Op mijn beurt tag ik de volgende blogs:




2 opmerkingen:

  1. Nou, dat is niet niks een burn-out... Ik vind het goed van je dat dit gewoon hier opschrijft. Het is idd heel belangrijk energie te halen uit de dingen die je leuk vindt. En dat je niet altijd alleen de dingen doet die je moet (of zou moeten) doen..

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat dapper dat je dat hier zo opschrijft, alsof je het hebt over een handwerkje dat je hebt uitgehaald. Ik ben blij dat je er weer bijna bovenop bent. Maar blijf vooral heel veel leuke dingen maken (zolang je het zelf leuk vind om te doen natuurlijk), want dan geniet niet alleen jij, maar ook ik er van (en met mij vast nog een hoop andere lezers)!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...